12 Kasım 2013 Salı

Okul 2013

Bilen bilir. Boğaziçi Üniversitesi'nde böyle bir etkinlik var. Yakında olacak. Konaklamasıyla semineriyle eğlencesiyle 250 TL. Açıkçası az para değil. Söylememe gerek yok gerçi görünüyor zaten. Ben ve bir kaç arkadaşım karar verdik gideceğiz. Zaten bir arkadaşım da bu etkinliğin üniversitesi temsilcisiydi. Biz gideceğiz diye kendimizi hazırladık. Para durumunu falan düşündük hesap ettik karar verdik. Gidiyoruz. Derken meğersem 750 başvurudan 150 kişi seçilmiş. E biz seçilir miyiz? Şimdi düşünüyorum ben olsam ben de seçmem. Bir kere okulumuza isim bulmaya üşenip "Balıkesir Üniversitesi" diye işin kolayına kaçmışlar. Haliyle bizim okuldan pek de seçim yapmamışlar. Pek de yapmamışlar diyorum çünkü temsilcimiz haricinde bir tane daha arkadaş seçilmiş. Onu da ayıp olmasın diye seçmişler sanırım. Tabi ki üzülmedim! Neden üzülecekmişim canım! Ne heveslenmesi ya ne yapayım ben onu. Bizim okulda da var bir kere. Tamam mini staj olabilir. Ne yani hıh!

Hazır seçilmemişken bir iki eleştiri yapayım hemen etkinlik olmadan.
Bir defa afiş hiç güzel değil. Yani tasarım olarak renkli, resimli, göze hoş falan ama hiç bilgi olmaz mı bir afişin üzerinde? Etkinliğin nasıl bir şey olacağı bile anlaşılmıyor. Bakanların anladığını düşünmüyorum yani ben. O afişten bir şey anlayıp merak eden olursa da girsinler diye bir site yazmışlar sadece. İnsan afişin sağına soluna bir yerine konuşmacı olarak geleceklerin firmalarını falan sıkıştırır hiç yoktan. Belki adamlar kendilerine güveniyorlardır o da olabilir. Sonuçta 750 başvuru olmuş 150sini seçip etkinlik yapacaklar. Daha fazla başvuru olsa ne olur olmasa ne olur? Ama yine de afiş güzel olmalıydı. O kadar ulusal etkinlik yapıyorsun da afişe iki logo koymaya mı üşendin BÜYAK?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder