18 Kasım 2013 Pazartesi

Ajansa da gittim sonunda.

Bugün bahsettiğim ajansa gittim.  Önce ajansı bulamadım aslında. İnternette yazan adresi kaydettim ben telefonuma, Google Map'ten aradım, buldum. Fotoğrafını çektim. Bin bir zorlukla, kırk kere dolaşarak buldum bahsedilen adresi. (Yön bulmada, harita okumada hiç iyi değilim.) Veee hayal kırıklığı... Briç ihtisas kulübünü bulmuş oldum :) Meğersem ajansın yerini değiştirmişler. Aradım artık dedim "Bulamadım ben sizi :(" onlar da sağolsunlar bir güzel tarif ettiler. En sonunda buldum. Bir heyecanla girdim içeri, genç bir kız vardı kapıda "Eeııuu ben staj görüşmesi için gelmiştim ama kimle görüşmem lazım?" O anda ajansın sahibi Metin Bey açtı kapıyı. Güler yüzle, hoş geldinle karşıladı sağolsun. Adımı da biliyordu çok hoşuma gitti açıkçası :) Sonra konuştuk biraz ben kendimden bahsettim, Metin Bey'in anlatacağı daha çok şey varmış onu dinledim bol bol. Çok da faydalı oldu bir saatlik konuşma bile.
Tabi ben başlarda heyecanlandım hayatımda ilk kez mülakatımsı bir şey oldum sonuçta. Başlarda gergindim. Saçma sapan cevaplar falan vermiş olabilirim o profesyonel adamın karşısında :(
Sonra rahatladım tabi. Şirket ama ev gibi. Kendi deyimleriyle söyleyeyim "Burası gençler için bir okul gibi olmalı, biz sizin elinizden tutmazsak sizi nasıl toplama kazandırabiliriz?" Haklı da. Gençlere çok destek oluyorlar. Sonuçta beni reddedebilirlerdi de ama yapmadılar. Tam anlamıyla kucak açtılar. Ben ne kadar alabilirsem o kadar katkı sağlayacaklar.
Şimdiden çok büyük yararı olacağını gördüm. En azından şirket kültürünü görmüş olacağım ki bununla da kalmak istemiyorum. Zaman geçtikçe göreceğiz bakalım.
Tabi bir daha ne zaman gidebilirim belli değil. İnsanın fabrikaya gitmesi gerekince ve de gözleri bozulunca ve de diş kontrolü olunca biraz yoğun olabiliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder