14 Kasım 2013 Perşembe

Ajans.

Bilen bilir yaklaşık 6 aydır falan marka danışmanı olmaya karar vermiş vaziyetteyim. Bunun için karar verdiğim zamandan beri de bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Araştırıyorum, okuyorum. Önüme gelene soru soruyorum falan. İlk olarak da okulumuza seminere gelen bir marka danışmanının önüne atladım. Dedim böyle böyle ben de ilerde marka danışmanı olmak istiyorum. (O zamanlar daha yeni karar vermiştim.) Öğrencilik hayatımda ne yapmalıyım? Bana bir iki isim söyledi kitaplarını okumam için bir de okulunuzda bu konuya yönelik seçmeli derslerden al bol bol dedi. Ama gelin görün ki sevgili kardeşlerim "Bizim hiç seçmeli ders yapacak kadar hocamız olmadı ki :((( " Yani ben 3.sınıftayım şu anda ve bir tane bile seçmeli ders görmedim. Varsa yoksa abidik gubidik makine dersleri. İşime yarayacak olsa hiç üzülmeyeceğim. Sırf o iğrenç makine dersleri yüzünden ortalamam iğrenç, belki okulum uzayacak. Bu yetmez gibi bir de bir alt dönemimdeki bütün makine dersleri seçmeli olmuş. Şansa bak. İki dersten birini seçecekler biri atıyorum termodinamik diğeri yönetim ve organizasyon. Benim o dersleri geçecem diye imanım gevredi afedersiniz. Yine geçemedim kaldı çoğu. Adamlar yata yata geçecek. Neyse işte özet olarak seçmeli dersimiz yok. Ben de bari kitap okuyayım dedim geçen dönemden beri marka ve pazarlama üzerine kitaplar okuyorum. Bir de internette marka danışmanları bulup bulup mail atıyorum. Bana yardım edin ben de sizle meslektaş olmak istiyorum diye. Sağolsunlar daha beni ciddiye almayan olmadı. Herkes gayet güzel açıklaya açıklaya yardımcı oldu. Yolun düşerse gel yüz yüze konuşalım dediler. Hatta içlerinden biri meslektaş sayılırız bile dedi. En çok da ona sevindim sanırım. Hepsine de minnettarım.
Son zamanlarda bu maillerden çıkardığım ortak karar ise boş vaktimi bir ajansta değerlendirmem gerektiği. Ben de hazır vizelerim de bitmişken Balıkesir'deki ajansları araştırdım. Balıkesir'de olmadığım için de mail attım 3-4 tane yere. CV falan gönderdim.
Bir tanesinden geri dönüş aldım. Pazartesi görüşmeye gideceğim. İnşallah alırlar beni yanlarına da bir iki şey öğrenirim. Tecrübe önemli. Kitap oku oku nereye kadar? Bakalım artık pazartesi göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder