20 Ocak 2014 Pazartesi

Erpiliç Kuru Yolum Reklamı

Erpiliç'in son reklamını izleyen var mı? Ben izledim. Hani Zara'nın olduğu, kuru yolumdan bahsedilen reklam.
Kuru yolum deyince siz de garipsediniz bence. Reklamı hiç güzel bulmadım açıkçası. Bir tavuk reklamında izleyenlere o tavukların canlı olduğu, bir zamanlar tüylerinin olduğu ve sonra yolunduğu hiç hatırlatılmamalıydı. Reklamı izleyince beynimde yolunan tavuklar canlanıyor ister istemez. Zaten reklam bunun üzerine kurulmuş. İşte tavuklar kuru olarak yolunuyormuş, çok hijyenikmiş vs. vs. Bir defa bir reklamı izlerken bunları düşünmekten ben rahatsız oluyorum. Tamam biz de tavukların öyle ağaçtan toplanmadığını biliyoruz da sürekli yolundukları üzerine reklam yapmak da neyin nesi? Sanki o tavuklar hiç canlı değilmiş gibi, hep böylelermiş gibi bir reklam olsa daha güzel olurdu. Ya da piştiği zaman nasıl göründüğüne, nasıl süper lezzetli olduğuna dair bir reklam olabilirdi. En azından sürekli beynimizde yolunan tavuklar dönmezdi de Erpiliç denilince aklımıza yolum gelmezdi yahu. Bir dahaki sefere böyle şarkılı türkülü, içinde pişmiş, lezzetli tavukların göründüğü bir reklam bekliyorum Erpiliç'ten.
Söz konusu reklam;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder