Çamaşır olsun, bulaşık olsun, bütün deterjan reklamları artık değişmeli. "Bakın biz daha çok temizliyoruz ve daha ekonomiğiz." içerikli reklamları yemiyoruz ve ısrarla reklamlar bu mesaj üzerine kurulu. En son "ABC matik" adlı markanın reklamı vardı mesela. Çoğu insanın sevdiğini düşünüyorum. Çünkü farklı ve bence eğlenceli de bir reklam. (Gerçi şurada o reklamın da bir tweetten çalındığı yazıyor ama ne olursa olsun.) Artık farklı reklamlar şart. Bir de sokaktan geçen insanlara soralım mizanseni yapmasalar her şey daha güzel olacak. Biz biliyoruz ki o insanlar gerçekten bu ürünü kullanan insanlar değil. Tüketiciyiz ama saf değiliz o kadar. Yıllardır reklam seyrediyoruz canım. Nasıl oluyor da bütün deterjan reklamları aynı olabiliyor hâlâ anlamış değilim yalnız. "Tişört çok pisti, bakın bizim deterjan bembeyaz yaptı ama sizin kullandığınız yapamadı." tamam bizim deterjan iğrençmiş hadi koşarak şu reklamdakini alalım demeyeceğiz herhalde.
Buradan reklamcılara sesleniyorum;
farklı fikriniz yoksa artık deterjan reklamı çekmeyin lütfen. Bu olanlar yetiyor da artıyor bile.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder